G-Dawg's Zoofil Forum

Ett forum för djurälskare ;)
Aktuellt datum och tid: sön sep 05, 2010 13:01

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Världens skönaste/sjukaste sångröst!
InläggPostat: fre apr 18, 2008 23:10 

Fan, ni måste bara höra dessa! Jag sökte lite efter bra dödsmetall på myspace när jag råkade hitta det här grindcorebandet :

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... ID=7191017

Se till att lyssna på refrängen i "Intestial Impalement", världens skönaste/sjukaste sångröst!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör apr 19, 2008 14:11 
Sorry men detta är inte musik i mina öron, vill inte ens placera det i samma fack som resten då det är en förolämpning mot dom.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 05, 2008 21:59 

oj jävlar han låter ju som en gris !..... kanske är en gris ?... eller så är det hans mage som knorrar så fasligt eller rapar han kanske?.. LOL! det kan ju inte kallas för röst :D

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis maj 06, 2008 00:35 

Stabwound är rätt schyssta måste jag säga, annars finns det ju även Vaginal Stabwound men måste säga att låten Intestial Impalement låter väldigt likt ett annat grindcore band från Colombia som heter Phalogore.

Men en annan lustig sak är ju dom band som sysslar med "mikrolåtar" alltså låtar som är typ 2-3 sekunder långa och sen fyller upp en skiva med bara sånt. Vill minnas att Napalm Death eller Anal Cunt har haft något rekord eller har rekord i det, Anal Cunt släppte en skiva med cirka 5600 låtar på. Kan nog vara så att Napalm Death har haft rekord i kortaste låt, har för mig den var ca 1 sekund lång/kort. :)

Onödigt vettande men aja Grindcore är iaf bättre än Black Metal som är lite lustigt det finns ett par bra band men fyfan vad jag hatar deras Corpsepaint eller vad det nu heter.

[url=] Stabwound är rätt schyssta måste jag säga, annars finns det ju även Vaginal Stabwound men måste säga att låten Intestial Impalement låter väldigt likt ett annat grindcore band från Colombia som heter Phalogore.

Men en annan lustig sak är ju dom band som sysslar med "mikrolåtar" alltså låtar som är typ 2-3 sekunder långa och sen fyller upp en skiva med bara sånt. Vill minnas att Napalm Death eller Anal Cunt har haft något rekord eller har rekord i det, Anal Cunt släppte en skiva med cirka 5600 låtar på. Kan nog vara så att Napalm Death har haft rekord i kortaste låt, har för mig den var ca 1 sekund lång/kort. :)

Onödigt vettande men aja Grindcore är iaf bättre än Black Metal som är lite lustigt det finns ett par bra band men fyfan vad jag hatar deras Corpsepaint eller vad det nu heter.
Mysiga Corpsepaint bilder!

Mvh,

Inläggsrubrik: Re: Världens skönaste/sjukaste sångröst!
InläggPostat: tor nov 20, 2008 11:52 
Användarvisningsbild

HAHAH

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]